fredag 3 oktober 2008

Snö Tilda.. och de andra juliga Tildorna.

Nu sitter de här på parad, de tre juliga Tildorna, två är nygamla och en alldeles pinfärsk.. Har blivit lite tillsagd.. *ler* att man ska vara ute i god tid när man ska sälja inför julen.. och trot eller ej den är snart här, även om jag skulle önska att sommaren vore lite längre. Dessa tre är för tre olika smaker, eller kanske rent av samma .. Först från vänster är Juliga Julia, och sen en vit variant Vita Tindra och så sist min nyaste nyaste från i går kväll.. Snö Tilda. De två första är ju nygamlingar men står sig fint i kontrast med den nya och det beror ju helt på vilken Jul-stil man har..

Här då min nyaste sötnos.. Snö Tilda.. hon har broderier både på jacka, mössa och förkläde.. korsstygn, langett samt små blommor..
En stickad gosig halsduk och en varm jacka för att klara den långa vintern..
Så här ser hon ut i helhet..

Ha nu en underbart skön fredagskväll.. och jag bjuder på en liten bild som extra ögongodis..

Korean Beaty som jag frösådde förra året.. och som blommar nu!!
Kram på er alla..








3 kommentarer:

  1. Vad vacker Snö Tilda är! Ljuvliga kläder!

    SvaraRadera
  2. Så söta de är där de sitter på rad!
    Ha en bra helg!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  3. Vilka skönheter och nytillskottet platsar verkligen med de andra.

    Kram Mari i Marieholm

    SvaraRadera