tisdag 2 april 2013

Våren har kommit..

Och påskhelgen är slut men jag har då påsklov hela veckan, ska bli riktigt härligt! Igår slog första snökrokusen ut och flera stod på tur där i söderläge, så ljusblålila och fin! Kallt i vinden är det men vad gör det när solen lyser och himlen är klarblå!



Veckan ska gå åt att få ordning på alla grejor som kommer in här hemma.. Varor från flera olika leverantörer som Chic Antique och Jeanne d'Arc Living.. riktigt rolig att packa upp ska ni veta.

Hittade även ett ställe som säljer söta plåtsaker..


Som de här fina VW bussarna.. söta, välgjorda och nostalgiska! Riktiga små VW Campers från min barndom, det roliga med dessa är att de är små plåtlådor.. lätta på surfbrädan på taket så har man en låda att stoppa i småsaker.. kanske barnens kritor *ler*..



Ja som ni ser säljer jag inte bara mina egna saker numera utan lite annat som jag hittar o tycker om..    
Titta gärna in för just nu är det nystartserbjudande i Moas Lovely shop,

Lite lustigt när jag skulle fota bussarna så ville jag ha något för att man kan få en aning om storlek o letade lite i leksakslådorna som står här till barnbarnen, ja det har blivit lite loppisfynd som åkt ner där. Bla a den gröna plastbilen som var en sån där typlik bil som mina barn hade när de var små. Jag sa till sambo tycker du inte den här liknar en Saab i fronten.. ja ni som vet så bor ju jag i Trollhättan, den forna Saabstaden! O mycket riktigt så stod det under: SAAB 900 Cab, ja lite kuriosa som kanske bara jag tycker var kul.. *fniss*.. men nu fick ni höra den också!

Ja nu hoppas jag bara att våren sätter lite fart så jag hinner att "trädgårdera" lite också.. i alla fall plocka någon pinne här o där och fika lite i solen nu när jag är lite ledig!

Hoppas ni får en fin tisdag! 

Kram / Moa

1 kommentar:

  1. Hello Moa!
    You have good weather!
    What a luck!
    I wish you a happy week!
    With love, Geli

    SvaraRadera